MASy osiągają Szczecin
Kutry torpedowe wyznaczone do operowania na Jeziorze Ładoga w drodze. Najwięszym problemem jaki napotkano w lądowej części podróży były wąskie uliczki w austriackich miasteczkach. Część budynków trzeba było częściowo rozebrać.
Harmonogram odcinka, który pokonano drogą lądową wyglądał następująco:
-25 maja 1942, odcinek La Spezia – Berceto na Przełęczy Cisy (1041 m.n.p.m.),
-26 maja, odcinek Berceto – Reggio Emilia,
-27 maja, odcinek Reggio Emilia – Bolzano,
-28 maja, odcinek Bolzano – Fortezza,
-29 maja, odcinek Fortezza – Brenner – Schwaz,
-30 maja, odcinek Schwaz – Oberaudorf,
-1 czerwca, odcinek Oberaudorf – Monachium,
-2 czerwca, odcinek Monachium – Köditz (Hof),
-3 czerwca, odcinek Köditz – Berlin,
-4 czerwca, odcinek Berlin – Szczecin.
30 maja do Szczecina przybył pociągiem personel 12. Squadriglia MAS – siedmiu oficerów, 19 podoficerów i 63 żołnierzy. W tym porcie niebawem miał rozpocząć się kolejny etap podróży…